بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

سکوت باشگاه استقلال در ماجرای حذف نام ابوالفضل جلالی| بازیکن مصدوم چرا با آبی‌ها قرارداد بست؟

  • کد خبر: ۸۷۹۶۹
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
سکوت باشگاه استقلال در ماجرای حذف نام ابوالفضل جلالی| بازیکن مصدوم چرا با آبی‌ها قرارداد بست؟
باشگاه استقلال تا کنون هیچ توضیح شفافی درباره چرایی خروج نام ابوالفضل جلالی از فهرست فصل بیست و یکم نداده است و حتی پزشکان این باشگاه نیز موضع سکوت اختیار کرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بدون اینکه توضیح شفافی درباره چرایی خارج کردن نام ابوالفضل جلالی از لیست خود بدهد، این بازیکن را از فهرست بازیکنان فصل بیست و یکم حذف کرده است. جلالی فصل پیش بازیکن سایپا بود و برسرحضورش دراستقلال هیاهوی بسیاری شد و باور این بود که مدافع-هافبک سابق نارنجی پوشان می‌تواند در لیگ جدید یکی از مهره‌های کلیدی استقلال باشد. حتی بارها از سوی رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال گفته شد که فرهاد مجیدی تاکید ویژه دارد به جذب این بازیکن و برهمین اساس نیز مسئولان باشگاه استقلال اقدام به جذب بازیکن سابق سایپا کردند.

با این مقدمات اما نام بازیکن سایپا از لیست فصل بیست و یکم استقلال کنار گذاشته شده و مدیران این باشگاه هیچ توضیحی درباره چرایی این موضوع نمی‌دهند. تنها خبری که درباره تصمیم به حذف نام جلالی منتشر شده اشاره به مصدومیت مشارالیه است اما افکار عمومی انتظار داشتند باشگاه استقلال پیرامون این موضوع روشنگری کرده و دلیل مصدومیت وچرایی اصرار به جذب این بازیکن در نقل و انتقالات را بیان کنند.

اینکه باشگاهی همچون استقلال که افراد بسیاری را پیرامون خود می‌بیند در نقل وانتقالات اقدام به جذب بازیکنی کرده که قادر به همراهی این تیم نیست مسئله‌ای نخواهد بود که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد و تصمیم گیران دراین باشگاه باید شفاف و روشن پیرامون این موضوع توضیح دهند ودلیل جذب بازیکن سابق سایپا را که دچار مصدومیت بوده را اعلام کنند. حتی پزشکان باشگاه استقلال نیز موضع سکوت اختیار کرده‌اند و درباره علل مصدومیت این بازیکن اطلاعاتی را دراختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهند که این رفتار با روح حرفه‌ای گری درمنافات است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->